31 липня відбулося засідання робочої групи, яка офіційно обрала переможця конкурсу з формування промоційного бренду Тернополя. Переможцем стала київська компанія ТОВ «Федорів КОМ», яка має 4 роки досвіду у сфері дизайну та розробляла логотип та елементи візуальної ідентичності для Донецька та Києва.
Переможця обрали також за наявністю досвіду роботи, зокрема у підготовці проекту у рамках підготовки до чемпіонату Євро-2012 та за наявності рекомендаційного листа від німецької компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
До 6 серпня компанія-переможець повинна підготувати 2-3 варіанти концепту бренду Тернополя, які будуть винесені на громадське обговорення. Офіційна презентація бренду відбудеться на День міста.
Загалом, на розгляд робочої групи надійшло 12 заявок.
По материалам http://www.0352.com.ua/
from Новости Тернополя http://novosti.ternopil.ua/%d1%83-%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%bd%d0%be%d0%bf%d0%be%d0%bb%d1%96-%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%bb%d0%b8-%d0%bf%d0%b5%d1%80%d0%b5%d0%bc%d0%be%d0%b6%d1%86%d1%8f-%d0%ba%d0%be%d0%bd%d0%ba%d1%83%d1%80%d1%81/
http://novosti.ternopil.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий